Regulile magazinului

§ 1. Definiții

  1. Reglementări - prezentul regulament, care stabilește principiile de încheiere a contractelor de vânzare la distanță prin intermediul unui magazin online, principiile de executare a contractelor, drepturile și obligațiile părților la un contract de vânzare la distanță și principiile procedurii de reclamație. În ceea ce privește serviciile furnizate pe cale electronică, regulile sunt normele și reglementările menționate la articolul 8 din Legea privind serviciile electronice.
  2. Cumpărător -o persoană fizică, o persoană juridică sau o entitate fără personalitate juridică cu capacitate juridică deplină, căreia capacitatea juridică îi este conferită prin lege, care încheie un contract la distanță cu Vânzătorul.
  3. Consumator - o persoană fizică care încheie cu comerciantul un act juridic care nu este direct legat de activitatea sa economică sau profesională.
  4. Comerciant unic - o persoană fizică care încheie un contract la distanță în legătură directă cu activitatea sa comercială, în cazul în care conținutul contractului este de natură neprofesională, în special din cauza obiectului activității sale comerciale, astfel cum reiese din registrul central și din informațiile privind activitatea comercială.
  5. Antreprenor - o persoană fizică, o persoană juridică sau o entitate care nu este o persoană juridică, dar care are capacitate juridică în temeiul legii și care desfășoară o activitate comercială sau profesională în nume propriu.
  6. De vânzare:
    U Kubusia sp. z o.o. sp. komandytowa,
    tel. 658880020,
    babyhit@babyhit.ro,
    VAT EU PL6991912537,
    REGON 300756332.
  7. Adresa înregistrată a vânzătorului:
    Przyjemskiego 10,
    63-900 Rawicz.
  8. Magazin online - un serviciu de internet operat de către Vânzător, disponibil la următoarele adrese electronice: https://babyhit.ro, prin intermediul căruia Cumpărătorul poate obține informații despre Bunuri și disponibilitatea acestora și poate achiziționa Bunurile sau comanda serviciul.
  9. Contract de vânzare la distanță - un contract de vânzare de bunuri/prestare de servicii digitale sau de conținut digital (dacă este cazul) încheiat prin intermediul magazinului online.
  10. Preț - orice bunuri pe care Clientul le poate achiziționa în Magazinul online.
  11. Serviciul digital - un serviciu care permite consumatorului să:
    1. producerea, prelucrarea, stocarea sau accesul la date în format digital;
    2. partajarea datelor digitale încărcate sau create de către consumator sau de către alți utilizatori ai acestui serviciu;
    3. alte forme de interacțiune prin intermediul datelor.
  12. Conținut digital - date produse și livrate în format digital.
  13. Politica de confidențialitate și cookie a magazinului online - un document care stabilește normele detaliate privind prelucrarea datelor cu caracter personal și utilizarea modulelor cookie. Politica de confidențialitate și de utilizare a modulelor cookie este atașată ca Anexa 3 la Politică și este disponibilă la adresa https://babyhit.ro/rum-privacy-and-cookie-notice.html.
  14. Suport de stocare durabil - un material sau un dispozitiv care permite cumpărătorului sau vânzătorului să stocheze informații adresate personal cumpărătorului sau vânzătorului în așa fel încât informațiile să poată fi accesate în viitor pentru o perioadă de timp corespunzătoare scopului informațiilor și care permite reproducerea nealterată a informațiilor stocate, în special e-mail.
  15. Formular electronic de comandă - procedura electronică de comandă pusă la dispoziție de către vânzător cumpărătorului.
  16. Formular electronic de returnare - procedura electronică de returnare furnizată de către Vânzător Cumpărătorului; disponibilă la https://babyhit.ro/returns-open.php.
  17. Formular electronic de reclamație - procedura electronică de reclamații pusă la dispoziția Cumpărătorului de către Vânzător; disponibilă la https://babyhit.ro/rma-open.php.
  18. Trimiterea comenzii - validarea comenzii de către cumpărător prin apăsarea butonului "Comandă și plătește", care constituie o declarație de intenție obligatorie a cumpărătorului de a încheia un contract de vânzare la distanță cu vânzătorul.
  19. Cont - toate datele stocate în magazinul online și în sistemul informatic al vânzătorului referitoare la client și la comenzile plasate și la contractele de vânzare la distanță încheiate de client, care permit clientului să plaseze comenzi și să le anuleze sau să le modifice în timp util și să încheie contracte de vânzare la distanță.
  20. Avizul privind gestionarea comenzilor sau avizul privind mărfurile individuale - declarații subiective și evaluări, acordate sub forma unor stele de la 1 la 5.
  21. Comanda de abonament - o comandă creată automat ca parte a unui abonament.
  22. Abonează-te la - un serviciu electronic care permite crearea automată a comenzilor de abonament pentru anumite bunuri, în funcție de repetiția aleasă de client, fără a fi nevoie să se plaseze comenzi separate până la sfârșitul abonamentului.
  23. Plăți recurente - plăți efectuate în mod automat în cicluri fixe și utilizate pentru plata comenzilor de abonament. Acestea se bazează pe consimțământul dat de Client la începutul Abonamentului.

§ 2 Dispoziții generale

  1. Tipuri și domeniul de aplicare a serviciilor furnizate pe cale electronică:
    1. Contracte de vânzare online - pentru bunurile vândute într-un magazin online,
    2. regulile de înregistrare și de utilizare a contului dumneavoastră în cadrul magazinului online,
    3. adăugarea de feedback, comentarii și evaluări - clientul poate adăuga feedback sau comentarii la comanda sa,
    4. trimiterea de e-mailuri în care Vânzătorul confirmă primirea comenzii, primirea oricărei plăți, acceptarea comenzii pentru procesare.
  2. Utilizarea magazinului pe internet este posibilă cu condiția ca sistemul informatic utilizat de către client să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime:
    1. browsere web actualizate, de exemplu:
      • Firefox
      • Chrome
      • Microsoft Edge
    2. orice program pentru a vizualiza fișiere PDF.
  3. Conținutul publicat pe site-ul web al magazinului online, inclusiv descrierea bunurilor și prețurile, constituie o invitație la încheierea unui contract în sensul articolului 71 din Codul civil.
  4. Vânzătorul va pune la dispoziție acești Termeni și condiții, împreună cu anexele, prin intermediul linkului de pe site-ul web, înainte, în timpul și după încheierea contractului de vânzare la distanță. Cumpărătorul poate descărca și imprima acești Termeni și Condiții Generale.
  5. Pentru a asigura securitatea transmiterii mesajelor și a datelor referitoare la serviciile furnizate, magazinul online ia măsuri tehnice și organizatorice adecvate nivelului de securitate al serviciilor furnizate, în special pentru a preveni achiziționarea și modificarea datelor cu caracter personal transmise pe internet de către persoane neautorizate.

§ 3 Achiziții publice

  1. Comanda poate fi plasată în magazinul online prin intermediul unui Cont sau prin alegerea opțiunii de cumpărare fără înregistrare, caz în care se creează un cont intern, pe care Clientul îl poate folosi pentru a crea un Cont. Contul intern va fi menținut până când datele sunt șterse din sistem sau până când Contul este dezactivat.
  2. Achiziția se face prin completarea formularului electronic de comandă, disponibil pe paginile magazinului online. Bunurile comandate sunt selectate prin adăugarea lor în coșul de cumpărături. Formularul electronic de comandă specifică, printre altele, ce bunuri dorește să comande Clientul, la ce preț și în ce cantitate la locația indicată de Client. Clientul va lua măsurile tehnice corespunzătoare în funcție de mesajele afișate.
  3. După ce clientul a furnizat toate informațiile necesare, se va afișa un rezumat al comenzii plasate. Rezumatul comenzii va conține următoarele informații: datele de identificare ale Vânzătorului, obiectul comenzii, prețul unitar și prețul total al bunurilor comandate, inclusiv livrarea și alte taxe, dacă este cazul, metoda de plată selectată, metoda de livrare selectată, termenul de livrare și taxele.
  4. În cazul în care obiectul contractului este furnizarea de conținut digital sau de servicii digitale stocate pe un suport netanjabil sau furnizarea de servicii pe cale electronică sau la distanță - consumatorul își dă următorul consimțământ în căsuța de bifare suplimentară din formularul de comandă electronică necesar pentru plasarea comenzii: "Sunt de acord cu livrarea conținutului digital sau cu începerea serviciului stocat pe un suport netanjabil înainte de expirarea a 14 zile de la încheierea contractului și recunosc pierderea dreptului de retragere". Vânzătorul confirmă primirea consimțământului menționat mai sus prin e-mail.
  5. Pentru a plasa o comandă, este necesar să furnizați datele cu caracter personal indicate ca fiind obligatorii în formularul electronic de comandă, să acceptați conținutul Termenilor și condițiilor generale și să trimiteți comanda făcând clic pe butonul "Comandă și plată".
    1. Trimiterea de către Client a Formularului de comandă electronic constituie o declarație obligatorie de intenție de a încheia un Contract de vânzare la distanță în conformitate cu conținutul acestor Termeni și condiții generale.
    2. Contractul de vânzare la distanță se consideră încheiat în momentul în care vânzătorul acceptă formularul electronic de comandă, care este confirmat cumpărătorului prin afișarea unui mesaj de confirmare a acceptării comenzii și prin indicarea numărului de comandă.
    3. După încheierea contractului de vânzare la distanță, Clientul va primi o confirmare prin e-mail a comenzii plasate, care va include: confirmarea acceptării comenzii și confirmarea finală a tuturor elementelor esențiale ale comenzii, precum și termenii și condițiile generale ale contractului de vânzare la distanță încheiat (Termenii și condițiile generale ale magazinului online, inclusiv anexele 1 și 2), datele Vânzătorului, responsabilitatea Vânzătorului pentru calitatea prestației, serviciile furnizate de Vânzător după vânzare, precum și modalitatea și efectele retragerii din contract. Instrucțiunile privind modul și efectele retragerii din contract sunt prevăzute în anexa 1.
    4. Până când vânzătorul începe procesarea comenzii:
      1. Clientul își poate modifica comanda utilizând soluția tehnică disponibilă pe pagina Formularului electronic de comandă și parcurgând din nou întregul traseu al comenzii. Modificarea comenzii se face prin plasarea unei noi comenzi care să înlocuiască comanda plasată anterior. În mod alternativ, suma plătită de client va fi creditată la noua comandă și, în cazul unei plăți în plus, va fi returnată în contul bancar din care a fost efectuată plata.
      2. Clientul își poate anula comanda prin selectarea opțiunii "Anulează comanda" disponibilă pe pagina Formularului de comandă electronică.
    5. În cazul în care cumpărătorul anulează comanda, vânzătorul va rambursa suma plătită în termen de 3 zile lucrătoare. Rambursarea se va face prin metoda de plată utilizată de Cumpărător.
    6. Termenul de livrare a comenzii este de 1-10 zile lucrătoare de la data semnării contractului.
    7. Prețurile de pe babyhit.hu includ 27% TVA.

§ 4 Plata

  1. În magazinul online, puteți plăti în avans sau prin ramburs. Plata amânată este posibilă în cazurile convenite individual cu vânzătorul.
  2. Plata bunurilor poate fi efectuată prin metoda selectată pe formularul electronic de comandă în momentul comenzii.
  3. Metodele de plată în avans disponibile în prezent în magazinul online sunt disponibile la https://babyhit.ro/rum-payments.html.

§ 5 Expediere

  1. Pe formularul electronic de comandă, clientul selectează modalitatea de livrare prin bifarea opțiunii respective.
  2. În cazul în care cumpărătorul nu reușește să ia în primire bunurile, ceea ce va duce la returnarea bunurilor către vânzător - vânzătorul poate renunța la contractul de vânzare după ce l-a invitat pe cumpărător să îndeplinească contractul printr-un e-mail furnizat în timpul procesului de cumpărare. Retragerea din contract se face printr-o declarație sub forma unui mesaj de e-mail adresat Cumpărătorului.
  3. În cazul menționat la alineatul (2), vânzătorul rambursează imediat cumpărătorului suma primită pentru bunurile achiziționate de către cumpărător.
  4. Metodele de livrare disponibile în prezent în magazinul online sunt disponibile la https://babyhit.ro/rum-delivery.html.

§ 6 Retragere - Formular de returnare electronică

  1. Un consumator care a încheiat un contract la distanță se poate retrage din acesta în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv. În caz de retragere din contractul la distanță, contractul se consideră că nu a fost încheiat.
  2. Întreprinzătorul individual are dreptul de a se retrage din contract în conformitate cu clauzele 6 și 7 din prezentele condiții generale. Ori de câte ori se face referire la un consumator în clauzele 6 și 7 din prezentele Condiții generale, se înțelege că este inclus și întreprinzătorul individual.
  3. În caz de retragere - consumatorul va suporta doar costurile directe de returnare a bunurilor.
  4. Declarația consumatorului trebuie să precizeze în mod clar intenția acestuia de a se retrage din contract, în special:
    1. utilizați formularul electronic de returnare disponibil pe site-ul magazinului online: https://babyhit.ro/returns-open.php.
    2. se poate retrage din contract prin intermediul formularului de retragere atașat în anexa 2, care trebuie trimis la sediul social al vânzătorului.
    3. Vânzătorul confirmă imediat, pe un suport durabil, primirea notificării de retragere transmise în modul indicat la punctele 1 și 2.
  5. Trimiterea declarației înainte de termen este suficientă pentru a respecta termenul limită.
  6. Începe perioada de retragere:
    1. în cazul unui contract pentru executarea căruia vânzătorul transportă bunurile și este obligat să transfere proprietatea bunurilor din momentul în care intră în posesia bunurilor către consumator sau către o terță parte, alta decât transportatorul, desemnată de consumator, și în cazul unui contract care:
      1. include mai multe loturi care sunt livrate separat, în loturi sau în părți, începând cu momentul intrării în posesie a ultimului lot, lot sau parte;
      2. livrarea regulată a bunurilor pe o perioadă de timp determinată - din momentul primirii primului lot;
    2. pentru alte contracte, de la data încheierii contractului.
  7. Formularul de retragere (anexa 2 la prezentele condiții generale) și informațiile privind exercitarea dreptului de retragere (anexa 1 la prezentele condiții generale) trebuie să fie transmise în format electronic.
  8. În cazul retragerii din contractul de furnizare de conținut digital sau de servicii digitale, vânzătorul poate împiedica consumatorul să continue să utilizeze conținutul digital sau serviciul digital, în special prin împiedicarea accesului consumatorului la conținutul digital sau la serviciul digital.
  9. În cazul retragerii din Contractul de furnizare a Conținutului digital sau a Serviciului digital, Consumatorul trebuie să înceteze să utilizeze și să pună la dispoziția terților Conținutul digital sau Serviciul digital.
  10. Dreptul de retragere dintr-un contract încheiat la distanță nu se aplică consumatorului în ceea ce privește contractele menționate la articolul 38 din Legea din 30.05.2014. (nr. 134 din 2019 privind drepturile consumatorilor. Contracte:
    1. în cazul prestării unui serviciu al cărui preț este plătit de consumator, în cazul în care vânzătorul a prestat serviciul în întregime cu acordul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat de către vânzător înainte de prestarea serviciului că își pierde dreptul de a se retrage din contract după ce vânzătorul a prestat serviciul și a recunoscut acest lucru.
    2. în cazul în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile de pe piața financiară care nu pot fi controlate de comerciant și care pot apărea înainte de expirarea perioadei de retragere;
    3. în cazul în care obiectul prestației este un produs fabricat conform specificațiilor consumatorului sau un produs nerefăcut destinat să satisfacă nevoile individuale ale consumatorului;
    4. în cazul în care bunurile sunt livrate într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
    5. înregistrări audio sau video sau programe de calculator livrate în ambalaj sigilat, în cazul în care ambalajul este deschis după livrare;
    6. în cazul furnizării de conținut digital livrat pe un suport nematerial, pentru care consumatorul este obligat să plătească contraprestația, în cazul în care vânzătorul a început prestația cu consimțământul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat, înainte de începerea prestației, că își va pierde dreptul de retragere după ce vânzătorul a prestat serviciul și a luat act de acest lucru;
    7. al căror obiect este perisabil sau are un termen de valabilitate scurt și în cazul în care obiectul prestației este un obiect care, prin natura sa, este inseparabil de alte obiecte după livrare;
    8. pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament;
    9. se închide la licitație publică;
    10. serviciile de cazare nerezidențială, transportul de mărfuri, închirierea de mașini, serviciile de catering, serviciile legate de petrecerea timpului liber, de divertisment, de evenimente sportive sau culturale, în cazul în care în contract este specificat timpul sau durata serviciului;
    11. în cazul în care obiectul livrării este o băutură spirtoasă al cărei preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a cărei livrare este prevăzută abia peste 30 de zile și a cărei valoare este supusă unor fluctuații ale pieței care nu pot fi controlate de comerciant;

§ 7 Consecințele retragerii

  1. În termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere, vânzătorul rambursează consumatorului toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare, în conformitate cu cea mai ieftină metodă de livrare oferită de vânzător.
    1. Rambursarea se va face prin metoda de plată utilizată de către consumator.
    2. În cazul în care consumatorul utilizează formularul de rambursare electronică pentru a-și exercita dreptul de retragere, suma va fi rambursată în contul bancar specificat de consumator, folosind metoda aleasă.
    3. În cazul în care vânzătorul nu s-a oferit să ridice el însuși bunurile de la consumator, vânzătorul poate reține rambursarea plății primite de la consumator până când bunurile sunt returnate sau până când consumatorul face dovada returnării, în funcție de ce se întâmplă mai întâi.
  2. Vânzătorul poate oferi consumatorului să ridice el însuși produsul. Cu toate acestea, în cazul în care vânzătorul nu a făcut o astfel de ofertă - consumatorul trebuie să returneze bunurile vânzătorului (sau unei persoane autorizate de vânzător să preia livrarea) fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contract. Pentru a respecta acest termen, este suficient să returneze bunurile înainte de expirarea termenului. Bunurile returnate de către consumator trebuie trimise la adresa înregistrată a vânzătorului.
  3. Consumatorul este răspunzător pentru orice reducere a valorii bunurilor care rezultă din utilizarea lor dincolo de cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.
  4. Consumatorul nu se poate retrage din contract în cazul în care conținutul digital sau serviciul digital este furnizat cu titlu oneros, iar neconformitatea conținutului digital sau a serviciului digital cu contractul este irelevantă.
  5. Vânzătorul poate solicita returnarea suportului material pe care a fost furnizat conținutul digital în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere a consumatorului din contract. Consumatorul trebuie să returneze suportul fără întârziere și pe cheltuiala vânzătorului.
  6. Vânzătorul este obligat să ramburseze doar prețul părții din conținutul digital sau serviciul digital care nu este conformă cu contractul și conținutul digital sau serviciul digital a cărui obligație de furnizare a încetat ca urmare a retragerii din contract.

§ 8 Plângeri, Reclamații

  1. Reclamațiile pot fi depuse cu privire la defectele bunurilor sau la nerespectarea de către bunuri a contractului la distanță încheiat:
    1. prin intermediul formularului electronic de cerere;
    2. în scris la adresa înregistrată a vânzătorului sau prin e-mail la adresa babyhit@babyhit.ro .
  2. Cererea trebuie să precizeze defectul pe care, în opinia Cumpărătorului, îl au Bunurile, reclamația împotriva Vânzătorului și, dacă este posibil, să documenteze defectul respectiv și să furnizeze dovada achiziționării Bunurilor din Magazinul online. Vânzătorul va răspunde la reclamație în termen de 14 zile de la primirea acesteia. În cazul în care Vânzătorul nu răspunde în termenul menționat mai sus, se consideră că Vânzătorul a luat act de reclamație. Răspunsul la reclamație este transmis de către Vânzător Cumpărătorului în scris sau pe un suport durabil.
  3. Pașii necesari pentru ca Cumpărătorul să depună o reclamație, inclusiv modul de livrare a Bunurilor respinse către Vânzător, sunt stabiliți în diferitele secțiuni ale Formularului electronic de reclamație.
  4. În cazul în care vânzătorul consideră că reclamația este justificată: costurile de înlocuire sau de reparare, inclusiv costurile poștale legate de reclamație, vor fi suportate de vânzător.
  5. Vânzătorul este răspunzător față de consumator și de comerciantul unic în conformitate cu principiile care decurg din Legea privind drepturile consumatorilor din 30.05.2014, în cazul în care bunurile nu sunt conforme cu contractul de vânzare la distanță.
    1. Vânzătorul este răspunzător în cazul în care bunurile nu sunt conforme cu Contractul de vânzare la distanță, astfel cum există la momentul livrării și este publicat în termen de doi ani de la acea dată, cu excepția cazului în care termenul de valabilitate al bunurilor este mai lung, după cum specifică vânzătorul.
    2. Vânzătorul repară sau înlocuiește bunurile în termen de 14 zile de la primirea reclamației. Costurile de reparare sau de înlocuire, inclusiv, în special, costurile poștale, de transport, de manoperă și de materiale, sunt suportate de vânzător.
    3. Consumatorul trebuie să pună la dispoziția vânzătorului bunurile care au nevoie de reparații sau de înlocuire. Vânzătorul trebuie să preia bunurile pe cheltuiala sa.
  6. Vânzătorul trebuie să livreze bunurile fără defecte și este răspunzător față de contractant în temeiul Codului civil pentru defectele bunurilor achiziționate.
  7. Furnizarea de conținut digital sau de servicii digitale către consumatori sau întreprinzători individuali este supusă normelor care rezultă din Legea privind protecția consumatorilor din 30.05.2014.
    1. Se consideră că Conținutul digital a fost livrat atunci când Conținutul digital sau mijloacele de accesare sau descărcare a Conținutului digital sunt disponibile sau puse la dispoziția Consumatorului sau a unui dispozitiv fizic sau virtual ales de către Consumator în acest scop.
    2. Se consideră că un serviciu digital este furnizat în cazul în care consumatorul sau un dispozitiv fizic sau virtual ales în mod independent de către consumator în acest scop are acces la acesta.
    3. Vânzătorul trebuie să aducă conținutul digital sau serviciul digital în conformitate cu contractul în termen de 21 de zile de la data la care consumatorul a informat vânzătorul cu privire la neconformitate și fără a crea inconveniente nejustificate pentru consumator, ținând cont de natura și scopul utilizării acestora. Costurile de readucere a conținutului digital sau a serviciului digital în conformitate cu Contractul vor fi suportate de Vânzător.

§ 9 Recenzii

  1. Puteți face comentarii cu privire la gestionarea unei comenzi sau a unui produs în timpul vizitei dvs. în magazinul online, făcând clic pe spațiul de lângă produs sau făcând clic pe linkul furnizat în e-mail. Furnizarea unui comentariu este voluntară și gratuită. Un client poate trimite doar o singură recenzie pentru fiecare comandă.
  2. În cadrul ratingului menționat mai sus, clientul poate acorda o stea de la 1 la 5 și poate adăuga o declarație verbală limitată la 65535 de cuvinte.
  3. Comentariile sunt stocate și afișate public pe site-ul magazinului online și pe https://zaufaneopinie.idosell.com și https://trustedreviews.idosell.com.
  4. Vânzătorul va verifica recenziile prin utilizarea adresei de e-mail utilizate la achiziționarea bunurilor în cauză. O Recenzie trimisă de o persoană care utilizează adresa de e-mail utilizată în timpul procesului de cumpărare va fi marcată pe site-ul web al Vânzătorului cu comentariul "Recenzie confirmată prin cumpărare". Toate celelalte Recenzii vor fi marcate ca "Recenzii neconfirmate".
  5. Vânzătorul poate posta recenzii ale bunurilor în cauză pe celelalte magazine web ale sale.
  6. Vânzătorul nu modifică conținutul ratingului sau stelele acordate.
  7. Cumpărătorul este singurul și exclusiv responsabil pentru conținutul avizului. Vânzătorul are dreptul de a șterge avizul în conformitate cu legea și cu prezentele Condiții generale.
  8. Este interzisă postarea de informații neadevărate, înșelătoare, vulgare, agresive, ofensatoare sau vădit imorale. De asemenea, este inacceptabil să se posteze conținuturi ilegale, care încalcă drepturile unor terțe părți sau care constituie concurență neloială.
  9. Clientul se angajează să nu publice niciun conținut care conține linkuri către site-uri web externe, care este promoțional sau publicitar sau care conține date personale ale unor terțe părți.
  10. La cererea cumpărătorului, conținutul ratingului poate fi ascuns de ceilalți utilizatori ai magazinului, dar ratingul cu stele este inclus în ratingul general al magazinului și al bunurilor.

§ 10 Proprietatea intelectuală

  1. Cumpărătorul declară că nu are niciun drept, inclusiv drepturi de autor sau drepturi legate de recenziile și declarațiile publicate de el/ea, cu excepția dreptului de a utiliza magazinul online, așa cum este prevăzut în Termenii și condițiile generale. Clientul nu va avea dreptul de a fixa, reproduce, pune la dispoziție, publica sau distribui conținutul, cu excepția cazului în care acest drept derivă din prevederile legale sau din prezentele Condiții Generale.
  2. Cumpărătorul nu are dreptul de a interveni în niciun fel asupra conținutului, în special asupra conținutului, structurii, formei, graficii, mecanismului de funcționare sau a altor elemente ale magazinului online.
  3. Prin încărcarea în Magazinul online a recenziilor care constituie opere în sensul Legii privind drepturile de autor și drepturile conexe din 4 februarie 1994, clientul acordă vânzătorului o licență neexclusivă, fără redevențe, fără restricții temporale și teritoriale, pentru utilizarea operelor menționate și o sublicență pentru vânzător, care include punerea operei la dispoziția publicului în așa fel încât oricine să o poată accesa în locul și momentul ales de acesta (pe internet). Licența acoperă toate utilizările operei cunoscute la momentul acordării, în special următoarele utilizări:
    1. reproducerea, fixarea, utilizarea pe internet, publicitatea, reproducerea operei prin orice tehnică, în special prin tipărire, reprografiere, înregistrare magnetică, înregistrare digitală, adică prin orice tehnică, pe orice suport audiovizual sau vizual, în special pe discuri audiovizuale, CD-uri, discuri de calculator, rețele multimedia, inclusiv internetul și serviciile online aferente, precum și reproducerea, fixarea, utilizarea pe internet, publicitatea, reproducerea înregistrărilor electronice în memoria calculatoarelor, rețele interne și externe,
    2. Utilizarea integrală sau parțială a operei sau a oricărui element al acesteia, cu posibilitatea de modificare datorită naturii suportului internet, în orice publicație, în special online, digitală, buletine informative și de informare, singură sau în combinație cu alte opere sau părți de opere; utilizarea integrală sau parțială a operei în scopuri de promovare și publicitate, în special sub formă de publicitate audiovizuală, sonoră și media.
    3. comercializarea, împrumutul sau închirierea originalului sau a copiilor în cadrul comerțului cu originalul sau copiile pe care este fixată opera,
    4. distribuirea operei în orice alt mod decât cele de mai sus - reprezentarea publică, expunerea, expunerea, reproducerea, difuzarea și retransmisia, precum și punerea operei la dispoziția publicului în așa fel încât să fie accesibilă tuturor într-un loc și într-un moment ales individual de către aceștia,
    5. utilizarea operelor în scopuri promoționale și de marketing;
  4. Anularea contului de către client sau a avizului în conformitate cu clauza 9.8 nu afectează valabilitatea autorizației menționate mai sus.

§ 11 Reguli de vânzare în modelul de abonament

  1. Vânzătorul poate furniza servicii electronice cumpărătorului sub forma unui abonament.
  2. Utilizarea Abonamentului permite livrarea ciclică a Bunurilor selectate la intervalele specificate de către Client, fără a fi nevoie să se plaseze comenzi suplimentare până la expirarea Abonamentului. Plata Abonamentului se face prin intermediul Mecanismului de plată ciclică și numai cu un singur card de plată.
  3. Separarea cardului de plată și a abonamentului va duce la încetarea abonamentului. În cadrul Abonamentului nu este posibilă plata la livrare în numerar.
  4. Clientul creează un Abonament prin selectarea acestei forme de achiziție în Formularul de comandă electronică. O confirmare a creării Abonamentului va fi trimisă imediat la adresa de e-mail a Clientului furnizată în momentul primei comenzi.
  5. Clientul gestionează Abonamentul prin intermediul Contului, în conformitate cu setările disponibile. Abonamentul poate fi, de asemenea, anulat prin contactarea personalului magazinului la adresa babyhit@babyhit.ro.
  6. Abonamentul este pentru o perioadă nelimitată. Abonamentul poate fi anulat în orice moment.
  7. Vânzătorul are dreptul de a modifica prețurile bunurilor în timpul perioadei de abonament, lucru despre care cumpărătorul va fi informat în corespondența prin e-mail menționată în prezenta clauză.
  8. Vânzătorul va trimite un e-mail Cumpărătorului prin care va crea comanda de abonament, indicând obiectul, cantitatea, prețul, data executării și data programată a debitării cardului. În plus, Vânzătorul va informa Cumpărătorul cu privire la posibilitatea de a anula Abonamentul prin atașarea unui link și a datei până la care acesta este valabil. Cumpărătorul nu va avea posibilitatea de a plăti Comanda de Abonament prin alte mijloace decât prin intermediul cardului de plată conectat.
  9. În cazul în care încercarea de a debita cardul de plată nu reușește, clientul va fi notificat prin e-mail că plata nu poate fi acceptată. Motive posibile pentru eșecul plății: lipsa de fonduri pe cardul de plată, expirarea cardului sau probleme tehnice.
  10. Expirarea cardului asociat abonamentului va duce la rezilierea abonamentului.
  11. Comanda de abonament va fi procesată numai după ce cardul de plată a fost încărcat cu succes.
  12. Vânzătorul are dreptul de a anula abonamentul și îl va informa pe cumpărător prin e-mail sau telefonic.
  13. Cumpărătorul va fi notificat prin e-mail sau telefonic în cazul în care este imposibil să îndeplinească comanda de abonament, în special pentru că vânzătorul nu are bunuri în stoc. Într-o astfel de situație, data de executare a Ordinului de abonament și data de executare a comenzilor ulterioare pot fi modificate.

§ 12 Dispoziții finale

  1. Aceste condiții de utilizare sunt valabile începând cu 01.01.2023.
  2. În cazul în care oricare dintre dispozițiile prezentelor condiții generale este modificată sau invalidată printr-o decizie a unei autorități sau instanțe competente, celelalte dispoziții rămân în vigoare și sunt obligatorii pentru vânzător și cumpărător.
  3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții. Contractele încheiate înainte de intrarea în vigoare a noilor reglementări vor fi executate pe baza reglementărilor în vigoare la momentul încheierii contractului.
  4. Toate litigiile legate de Termenii și condițiile sunt guvernate de legislația poloneză. Astfel de litigii vor fi soluționate de către instanța de drept comun din jurisdicția locală. Clientul, în calitate de consumator, poate, de asemenea, să utilizeze mijloace extrajudiciare pentru a soluționa plângerile și pentru a pune în aplicare creanțele. Toate informațiile privind tratarea extrajudiciară și executarea plângerilor și a creanțelor pot fi găsite pe site-ul web al Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor: www.uokik.gov.pl. Vă rugăm să rețineți că procedurile indicate sunt voluntare și trebuie să fie convenite de ambele părți.
  5. În conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013, vă rugăm să rețineți că platforma la nivelul UE pentru soluționarea online a litigiilor dintre consumatori și comercianți (platforma ODR) este disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR este un ghișeu unic pentru consumatorii și comercianții care doresc soluționarea extrajudiciară a litigiilor privind obligațiile contractuale care decurg din contractele de vânzare sau de servicii online.

§ 13 Informații privind exercitarea dreptului de retragere

  1. În calitate de consumator și lucrător independent, aveți dreptul de a vă retrage din contract în următoarele condiții.
    Aveți dreptul de a vă retrage din contract în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv. Perioada de retragere expiră după 14 zile:
    1. în cazul unui contract de vânzare, de la data la care intrați în posesia bunurilor sau de la data la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, intră în posesia bunurilor;
    2. în cazul unui contract care implică transferul de proprietate a mai multor bunuri transportate separat, de la data la care intrați în posesia ultimului bun sau de la data la care o terță parte, alta decât transportatorul și desemnată de dumneavoastră, intră în posesia ultimului bun;
    3. în cazul unui contract de transfer de proprietate a bunurilor transportate în tranșe sau părți, de la data la care intrați în posesia ultimei tranșe sau părți sau de la data la care o terță parte, alta decât transportatorul și desemnată de dumneavoastră, intră în posesia ultimei tranșe sau părți;
    4. în cazul unui contract de transport regulat de mărfuri, pentru o perioadă determinată de la data la care intrați în posesia primelor mărfuri sau de la data la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, intră în posesia primelor mărfuri;
    5. de la data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii sau de conținut digital furnizat pe un suport netangibil.
  2. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați, și anume: U Kubusia sp. z o.o. sp. komandytowa, Przyjemskiego 10, 63-900 Rawicz, tel. 658880020, babyhit@babyhit.ro, că doriți să vă retrageți din contract, prin intermediul unei declarații clare (de exemplu, prin poștă, fax sau e-mail).
  3. Puteți utiliza modelul de formular de retragere, dar acest lucru nu este obligatoriu.
  4. De asemenea, puteți completa formularul electronic de returnare, care este disponibil pe site-ul magazinului online: https://babyhit.ro/returns-open.php. Dacă faceți acest lucru, vă vom trimite fără întârziere o confirmare de primire a retragerii dumneavoastră pe un suport durabil.
  5. Pentru a respecta perioada de retragere, trebuie doar să trimiteți notificarea de exercitare a dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
  6. În cazul în care vă retrageți din contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs., inclusiv costul livrării bunurilor (cu excepția oricăror costuri suplimentare suportate de dvs. pentru că ați ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de noi), imediat și, în orice caz, în termen de 14 zile de la data la care suntem notificați că doriți să vă exercitați dreptul de retragere. Vom rambursa plata prin același mijloc de plată pe care l-ați utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel.
  7. Pentru contractele care implică transferul proprietății unui obiect și în cazul în care nu ne-am oferit să preluăm bunurile în caz de retragere - vom reține rambursarea până când primim obiectul sau până când primim dovada returnării, în funcție de ce se întâmplă mai întâi.
  8. Vă rugăm să returnați produsul returnat la: Babyhit, Strada Ogorului 3G (depozit FAN Courier), 410554 Județul:Bihor, Oraș: Oradea, imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați informat despre retragerea contractului. Termenul este respectat dacă trimiteți înapoi produsul înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Veți fi direct responsabil pentru costurile de returnare a produsului.
  9. Din cauza greutății și dimensiunilor bunurilor, în cazul retragerii din contract, returnarea bunurilor poate implica costuri mai mari decât cele de livrare poștală normală. În cazul în care doriți să utilizați un serviciu de curierat, este posibil ca pachetul să trebuiască să fie trimis pe palet, ceea ce este mai scump decât livrarea poștală normală.

§ 14 Garanție

U Kubusia sp. z o.o. sp. k nu este producătorul bunurilor. Producătorul este răspunzător pentru bunurile vândute în garanție în condițiile și pe durata indicate pe tichetul de garanție. În cazul în care documentul de
garanție conține astfel de termeni și condiții posibilitate, cumpărătorul poate depune orice reclamație în cadrul garanției direct la centrul de service oficial a cărui adresă este indicată pe certificatul de garanție.

§ 15 Model de formular de retragere

pixel